مدیا جی  اس ام - MediaGsm

مدیا جی اس ام - MediaGsm

مرجع دانلود کمیاب ترین فایل فلش ها
مدیا جی  اس ام - MediaGsm

مدیا جی اس ام - MediaGsm

مرجع دانلود کمیاب ترین فایل فلش ها

دانلود فایل فلش فارسی Huawei G610-U00 با بیلد نامبر 999


دانلود فایل فلش فارسی Huawei G610-U00 با بیلد نامبر 999

+ 100%تست شده و سالم
+ حل مشکل ماندن روی آرم  و خاموشی
+ شماره ساخت :B999

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید . . . 


 هزینه دانلود رام : 3000 تومان

(دریافت لینک مستقیم  دانلود رام بلافاصله پس از پرداخت)

دانلود نرم افزار SP Flash Tools
نظرات 4 + ارسال نظر
Abbas Tala سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:13 ب.ظ http://Gravater.com

من رام فارسی هواوی g610 u00 میخوام ولی پرداخت وجه جواب نمیده لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام متاسفانه پی لاین فیلتر شده و پرداخت اینترنتی فقط با استفاده از نرم افزار گذر از تحریم ممکن میباشد

Abbas Tala چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:42 ب.ظ http://Gravater.com

سلام گوشی به فیلتر شکن سایفون ۳ صدای امریکا وصل است به همه سایت ها خیلی راحت میرم حالا چرا این وجه پرداخت انجام نمیشه نمیدانم لطفا دو باره راهنمایی کنید در ضمن نحوه فلش کردن و نصب رام را مفصل برایم راهنمایی بفرمایید با تشکر فراوان و تبریک سال نو برای شماعزیزان ارزومندم و منتظر

متاسفانه سرویس پی لاین موقتا قطع شده و امکان پرداخت موقتا وجود نداره

Abbas Tala چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:55 ب.ظ http://Gravater.com

باعرص پوزش من ژیاد مزاحم شدم ولی در سایت دیدم فرمودید که رام مال بهتاش هست پس من چند روز قبل رام گوشی ام را در پاساژ علاالدین نصب کردند که همان را بهتاش است در برنامه اش هم اسم اس ذکر شده ولی گوگل استور باز نمی کنه من برای ان از شما رام میخوام لطفا من دست شما را میبوسم راهنمایی بفرمایید لطفا تشکر

من تا حالا گوگل پلی این رام رو تست نکردم ولی از نظر سلامت رام کسی تا به حال مشکلی گزارش نکرده وسالم هست

شهرام چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:45 ق.ظ

پرداخت نمیشه

متاسفانه درگاه پرداخت پی لاین قطع می باشد وامکان پرداخت وجود نداره شما میتونید برای پرداخت از روش کارت به کارت استفاده کنید
شماره کارت :6104337948538937 به نام مهرداد کریمی
پس از پرداخت برای دریافت لینک دانلود با شماره 09393638158 تماس بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد