مدیا جی  اس ام - MediaGsm

مدیا جی اس ام - MediaGsm

مرجع دانلود کمیاب ترین فایل فلش ها
مدیا جی  اس ام - MediaGsm

مدیا جی اس ام - MediaGsm

مرجع دانلود کمیاب ترین فایل فلش ها

دانلود فایل فلش فارسی SAMSUNG GALAXY SM-A7000


دانلود فایل فلش فارسی SAMSUNG GALAXY SM-A7000

+ اندروید 5.0.2
+ کاملا تست شده و سالم
+ بدونه مشکل Google Play
+ بدونه مشکل WIFI
+ به همراه آموزش نصب رام

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید . . . 

 هزینه دانلود رام : 5000 تومان

(دریافت لینک مستقیم دانلود رام بلافاصله پس از پرداخت)

نظرات 2 + ارسال نظر
vahid سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام من اینترنتی واریز کردم 3000 تومان ولی سایت بسته دانلود نکرد چکار کنم

سلام
برای پشتیبانی تو تلگرام به آی دی Mediagsm_Support پی ام بدین

mohammad hosein دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام
من اینترنتی واریز کزدم اما لینک دانلود رو نداد،چه کار کنم؟

سلام مشکلتون رو در تلگرام مطرح کنید :
www.telegram.me/mediagsm_support

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد